Hwie-Yang Kwee
managing partner
Hwie-Yang Kwee is de oprichter en managing partner van id-entity. Hij studeerde aan de Interuniversitaire Interfaculteit Bedrijfskunde te Delft. Na zijn studie heeft hij leiding gegeven aan verschillende MKB-bedrijven, een branchevereniging en bedrijven die onderdeel waren van een grote multinational. In al deze bedrijven heeft hij te maken gekregen met de relatie tussen identiteit en strategie. Hij ziet altijd strategische kansen en vindt creatieve oplossingen. Is transparant in zijn overwegingen en handelen. Energiek en gewend om mensen te motiveren en te stimuleren. Kan goed luisteren, reflecteren en delegeren. Thuis in alle beleidszaken die de leiding van een onderneming betreffen. Is gewend om projecten op te zetten en om te zetten in processen.
Visie statement id-entity
Wij veranderen. Onze klanten veranderen. De wereld waarin wij leven veranderd. Wij zullen ons daarom moeten aanpassen. Elk bedrijf is ontstaan uit een idee, maar door de tijd moet het zich blijven herinneren waarom het bestaat. Iedere organisatie heeft een eigen identiteit, een kenmerkende stijl die de organisatie typeert en opvallend onderscheid van de concurrentie. Klanten en leveranciers zien vaak als eerste de buitenkant van de organisatie. De visuele identiteit. Maar directie en medewerkers zijn onderdeel van de interne organisatie en bepalen daarmee de economische-, sociale- en emotionele identiteit van de organisatie. In een ideale wereld zijn we in balans, zijn er geen managers nodig en zijn er geen regels. In een ideale wereld bruisen wij van energie, zijn wij uitgedaagd en toegewijd. In een ideale wereld werken wij met passie.
Missie statement id-entity
Onder invloed van maatschappelijke ontwikkelingen moeten bedrijven voortdurend nadenken over hun eigen identiteit. Vanuit een eigen sterke identiteit positioneert de organisatie zich. Id-entity wil bedrijven en organisaties adviseren over hun organisatie-identiteit. Belangrijke uitgangspunten daarbij zijn dat de organisatie met passie gaat ondernemen en weet waarom het bestaat. Wij willen bedrijven en organisaties leren om nog slimmer, gepassioneerder en socialer te worden.
Favoriete YouTube filmpje
In dit YouTube filmpje zie je hoe Obama geïnspireerd werd door de stem van één vrouw die tegen hem zei : “Fired up! Ready to go!
Obama realiseerde zich dat één stem de wereld kan veranderen, als je een authentieke en heldere missie hebt.
Kijk in 4½ minuut naar dit verhaal en laat je inspireren.
Lees hoe je met passie meer winst kunt maken.
Passie moet onderdeel worden van je organisatie-identiteit. Want wij willen zaken doen met authentieke en eerlijke bedrijven, waar de geïnspireerde medewerkers vol passie werken!
Download dit e-book en lees hoe je tot 4,5x beter kunt presteren.
Profiteer hier van…